Poštovani roditelji!

S ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih izradilo je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

Ovim su protokolom definirana pravila koja se odnose na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje.

Svaka škola, pa tako i naša, prilagodit će ovaj Protokol svojim specifičnostima, pridržavajući se ipak svih bitnih odrednica propisanih ovim Protokolom.

Ova pravila vrijede jednako u našoj matičnoj školi u Mihovljanu, kao i u područnoj školi u Novom Golubovcu.

Glavni ulazi u našim školama, kao i sporedni ulazi ili izlazi biti će zaključani tijekom cijelog radnog vremena. U školu će se ulaziti i izlaziti isključivo na glavni ulaz. U svrhu ulaska učenika u školu prije početka i izlaska nakon završetka nastavnog dana, vrata načelno mogu biti otključana 30 minuta prije početka nastave i 15 minuta nakon završetka nastave sukladno organizaciji rada škole.

Naravno, ukoliko bude za to opravdane potrebe (npr. organizirani prijevoz dolazi ranije ujutro ili slični razlozi) učenici će pod nadzorom moći ulaziti i izvan tog vremena, a sve će to nadgledati i omogućiti djelatnik škole određen da nadzire i dopušta ulaz u školu te izlaz iz nje(dežurni djelatnik).

Sukladno preporukama resornog ministarstva, ulazna vrata smo prilagodili na način da nije moguće otvarati vrata izvana, nego samo iznutra. Cijelo radno vrijeme škole dežurni djelatnik će biti zadužen za otvaranje vrata po potrebi i nadzor ulaska i izlaska iz škole.

Roditelji mogu u školu dolaziti u dogovorenom terminu, samo uz prethodnu najavu razredniku, predmetnom učitelju, pedagogu ili ravnatelju, minimalno 24 sata ranije. Roditelji će u školu, na unaprijed dogovorene individualne konzultacije (koje dogovaraju uobičajenim komunikacijskim kanalima) ili roditeljske sastanke, ulaziti u pratnji razrednika ili predmetnog učitelja kod kojeg imaju dogovoreni razgovor.

Dežurni djelatnik škole, zadužen za nadzor ulaska u školu i izlaska iz škole, dužan je svim osobama koje nisu djelatnici škole ili učenici, provjeriti identitet uvidom u osobnu iskaznicu te ih evidentirati. Osobe koje će se tome odupirati, neće im biti dopušteno ući unutar prostora škole.

Dežurni djelatnik škole, zadužen za poslove nadzora ulaza u školu, u slučaju procjene da je to potrebno, može izvršiti sigurnosni pregled torbi učenika te osoba koje dolaze u školu. Sigurnosni pregled učenikovih stvari tijekom nastave mogu provoditi i odgojno-obrazovni radnici (učitelji, stručni suradnici) ukoliko smatraju da je to potrebno.

Osim toga, u školi se i nadalje, uz sve ranije navedene mjere sigurnosti, redovito provode i dežurstva učitelja kako je to određeno još početkom nastavne godine.

Ovo su najbitnije odredbe protokola od važnosti za roditelje i učenike.

U privitku prilažem cijeli izvorni dokument propisan od strane resornog ministarstva, u kojem su detaljno opisane sve mjere koje će se poduzimati u našim školama. Molim roditelje za razumijevanje i suradnju prilikom provedbe propisanih mjera. Svima nam je u interesu da naša škola bude sigurno mjesto za sve naše učenike i djelatnike.

Ravnatelj škole: Alen Vokas

https://os-ljudevit-gaj-mihovljan.skole.hr/wp-content/uploads/sites/2458/2025/01/Protokol-o-kontroli-ulaska-i-izlaska-u-skolskim-ustanovama.pdf

Skip to content