2018-03-21 11:06:51

Lektira iz vrećice

U utorak, 20. ožujka, učenici petih razreda obradili su lektirno djelo Milivoja Matošeca, Tiki traži neznanca, kreativnim pristupom lektiri na drugačiji način u svrhu poticanja čitanja. Tiki traži neznanca obrađen je kroz rad u skupinama metodom lektire iz vrećice/škarnicle.

U četvrtak, 22. ožujka, učenici trećih razreda na isti su način obradili lektirno djelo Hugha Loftinga, Pripovijest o doktoru Dolittleu. Uz lektiru iz vrećice, učenici trećih razreda su imali i kviz znanja o pročitanom djelu.

Učenici podijeljeni u skupine imali su različite kreativne zadatke: izraditi drugačiju naslovnicu, napisati dnevnik glavnog lika, izraditi kratak sadržaj prema fabuli, odrediti glavne i sporedne likove djela okarakterizirati ih te odrediti odnose između likova, odrediti vrijeme i mjesto radnje, temu i vrstu djela te poruku djela. Svaka skupina imala je  i zadatak da u škarniclu stavi 10 predmeta koji ih podsjećaju na pročitano djelo. Uslijedila je prezentacija izrađenog. Ovakvim načinom rada učenike se ujedno potiče na samostalan rad, toleranciju i suradnju u radu u skupini, uvažavanje tuđeg mišljenja te na ono najbitnije učenje i čitanje iz užitka. 


Osnovna škola "Ljudevit Gaj" Mihovljan